mencari sesuatu yang bernilai di atas muka bumi allah.

Tangan menaip bkn la untuk menaip sesuatu yang sia2..Akal berfikir hanyalah untuk mengeluarkan idea yang mnceriakan semua ..Mata di beri bukan lah untuk melihat maksiat tetapi untuk melihat indahnya ciptaan..Maaf di pinta andai blog ini ade menyakitkan hati sesiape yg mmbacanya.

Tuesday, September 20, 2011

Kepimpinan bertukar wajah..=)



         Assalamualaikum w.b.t.apa kabar semua orang yang membaca @ terbaca blog ini?hee..mudah2 han sihat sejahtera selalu na..=) haa bagaimana pula amaln,ibadat,iman antum semua..kite tingkat kan dari hari ke hari k.. biar lah sedikit tapi bterusan sbb itu lebih baik kn..=).. ha berbalik pada tajuk post ini, pelik kn haha..pada hari ini la kan.. hari selasa, tanggal 20/9/2011, tepat jam 1.15 tgh hari (btuii ke waktu nie..hee) kitorng melantik mas’ul dan mas’ulah baru untuk sem 4 seisi 2011/2012 ..dan yang paling menarik nya nk cite kn..tahu tak siapa mas”ul kami, ha nie nak habaq maii..baca teliti nme nye taw..   ABDUL AZIZ ..ha mcm mana?? Kenal tak?he..yang xknai ana cite la serba sdikit tntng die ea..(harap aziz baca nie xmara la ea..amin99..hehe..) nama diberi oleh parentz aziz.Melalui perwatakan beliau la kan..Die nie seorng yang pendiam,senyap sikit dalam kelas..pelik tak kenapa kami melantik org yg mcm itu..skjap2 jgn anggap kami nk kene kn bace bg abeh dulu ea..=)

         Tujuan kami melantik bkn niat nak kene kan @ menyusahkan dia..tapi hanyalah untuk mmberi penglamn,pendedhan kepada semua org tidak lah hnya termasuk aziz.ia nya hanyalah pendedahan kpd kite semua juga agar berani bhadapan ataupun berucap di khlayak ramai..andai mahu mnyebarkan dakwah bagaimana kite hndak bhadapan dagn masyarakat jika kite sendiri xberani untuk berucap  di hadapan orng ramai satu hari nanti..igt lah setiap dari kite mampu utnk mnjadi yang tbaik selagi kite mncbe untuk menjadi yg tbaik..(alamkkk,pening ckit..=P) jad kepada aziz jika baca igt pesan kami ni
   
          “kami ahli mjmuah 2 sem 4 yakin ade kebolehan yang tsembunyi di dalam diri 2..sbb 2 kami lantik enta jad nye keluarkan,tonjolkan sifat kepimpinan tue.tunjukan dekat kami yang enta bole bt sem depan nie..kami lantik tadi bukan niat nak kene kan,x tdetik pn dlm hati kecil ini nak kena kan..tp hnye lah untuk kite bsme2 bkongsi mnjadi penglman mnjad seorg pemimpin k” (pemimpin ngre,masyarakat x pun family)

         
Aziz bole! Chayok2..hee..=) believe your self. ha tntng mas’ulah baru kami pula, x banyak yang nk di cerite kan name nye kadijah adnan..tengok dari perwatakan beliau mmg ade ciri sifat2 seorng pemimipin..lantang dalam keluarkan pendapat, berani bersuare jadi xperlulah ye nk ulas lebih pnjang..=) ucapan untuk mas ul dan mas ulah sem 4 thn hadapan (walaupun lg 2 bln hee..) jalankan tnggungjwb yg di amanah kan dari allah nie dengan sebaik nye k…jad kan ia nya sebagai wasilah untuk mengasah bakat kepimpinan dalam diri masing2 ea..yakin dekat diri pasti semua nye bole bt.. i.allah kami ahli mjmuah 2 sem 4 akan sntiase support  dari belakang. Kami akan memberi kerjasa yang sebaik mungkn dekat kepimpinan bru sem depan..hehe..

                              akhir kate smoga bjaye tok final!!..hee..ok salam..=)

kami di mjmuah 2

No comments:

Post a Comment